Frågor och svar

Här hittar du de vanligaste frågorna vi får här på Hässlöhuset..

Fråga: Hur blir jag enklast medlem hos er?

Svar: Du har alltid möjligheten att som ny medlem träffa en medlemsrådgivare. Enklast är att ringa oss på 021 – 80 05 07. Därigenom  bokar vi en första visning av vår anläggning. Samtidigt gör vi också en hälsoanalys och tillsammans kommer vi fram till det bästa sättet för dig att börja din träning.

Fråga: Vilka sorts behandlingar finns att välja bland?

Svar: Om du vill ha mer detaljerad information om de olika behandlingar vi har är det bäst att ringa oss på 021 – 80 05 07. Om du vill veta mer om vilka olika behandlingar som finns att välja bland så klickar du enklast på Behandlingar i toppmenyn här på hemsidan eller på knappen nedanför.

Fråga: Vad kostar det att vara medlem hos er?

Svar: Det finns några olika alternativ att välja bland. Vi har både student och seniorpriser. Vi har också medlemskap för dig som vill ha lite extra hjälp tillsammans med en Personlig Tränare. Enklast är att klicka in dig på toppmenyn och klicka på fliken medlemskap. Där hittar du alla olika priser och vill du ha mer information om Personlig Träning så finns även en flik för det. Båda två hittar du här nedan:

Fråga: Har ni någon uppsägningstid i era avtal för medlemskap?

Svar: Om du har ett avtal med Autogiro som dras varje månad så är det 2 månaders uppsägningstid från den dagen du väljer att avsluta ditt medlemskap. Om du har bindningstid på ditt medlemskap så gäller uppsägningen så att du som minst haft 12 betalningsmånader hos oss. Om du har ett årskort eller ett månadskort där du betalat i förskott så har du ingen uppsägningstid hos oss. Ditt avtal går då ut efter sista giltighetsdagen och förlängs inte automatiskt. Om du vill förlänga ditt avtal ytterligare så hjälper vi dig med det!

Fråga: Om jag har bokat behandling hos er, ingår då även tid i er spaavdelning?

Svar: Ja, det ingår 60 minuter i vår härliga spa när du bokar dig för behandling. Så se till att du kommer i tid innan din behandling. Du kan lägga till 100:- för att få ytterligare 60 minuter. Klicka på länken nedan för att läsa och se lite mer om vårat spa.

Fråga: Som ny medlem hos er, ingår det någon form av introduktion till hur jag ska träna?

Svar: Ja, det ingår alltid 3 st introduktioner hos oss. Dels får du introduktion till vår Miloncirkel, du får även introduktion till vår andra cirkel som går under namnet Hoist. Du får dessutom introduktion och ett basprogram att jobba efter på gymmet. Det ingår utöver detta även att du får träffa en Personlig Tränare för att kunna prata lite mer om hur ett samarbete skulle kunna se ut.

Fråga: Hur bokar jag mig för er Gruppträning?

Svar: Som medlem hos oss så får du ett personligt inlogg till vår hemsida under fliken gruppträning. Det är din angivna mailadress som användarnamn och det är dina 4 sista siffror i personnumret som lösenord. Du kan också ringa oss på 021 – 80 05 07 så bokar vi dig manuellt men det bästa är ändå att enkelt logga in från hemsidan. Länken hittar du nedan:

Fråga: Mellan vilka tider kan jag träna hos er?

Svar: Som medlem får du tillgång till gymmet mellan 05:00 till 24:00. Du använder ditt medlemskort tillsammans med dina 4 sista siffror i personnumret som lösenkod för att ta dig in genom dörren till vår anläggning.

Fråga: Finns det halvårskort hos er?

Svar: Ja, du kan köpa ett halvårskort hos oss. Dock blir priset lite högre jämfört med om du skulle välja alternativet med 12 månaders bindningstid. Se under fliken medlemskap för mer info!

Fråga: Kan jag enbart ha olika delar i mitt medlemskap hos er? Till exempel bara träna gruppträning eller bara Miloncirkeln?

Svar: Nej, vi har ett typ av medlemskap där allt ingår. Både gruppträning och milonträning. Du har dessutom tillgång till vårat spa, du kan boka dig för frukost på vardagar & självklart bjuder vi dig gärna på en kopp kaffe under receptionens öppettider!

Snabbmeny